2006/09/27

13留言∥愛相隨~~

這可不是說戀人們的愛相隨~~
是咱們麵麵大哥啊!!!!!!

13在卡逼透留言....
(正式告別了罰樓嗎?)
主題:hello capitol


發表人:yan zi 2006-09-27 00:53:20

dear all

hi hi. This is my first message to you all here, how's everything?

i'm in haining right now, weather is good, i sang pretty ok, the crowd looked happy. All's good with me.

BTW, i don't have to remind you again what words can do. Think before you say anything, because if you don't, it usually comes out wrong and unintentional. We wouldn't want that would we?

No games. No politics. No mulling over what's lost or gained. We look forward, sometimes we stay awhile on the spot to enjoy the scenery. But the world doesn't wait for us. So we have to keep going.

This is my new medium to talk to you, i hate sounding like a know-it-all preacher, so please don't let me become one. ;)

The entertainment scene is getting a little bizarre for me, and like i've said before, I don't really know what everyone is looking for, but i'd better figure out what i want to do next. I had a lot of strength from you all, but i still have to learn to find strength from within.

Be good!

yz




愛相隨有圖有真相

不免俗的,還是要一再的在字裡行間表達出很了解13的樣子
(Leo Man按:有點奇怪,這似乎是我第一次見到燕姿用hello而不是hallo,但是從留言的語氣、用字與內容,我覺得應該確實是燕姿啦。)

親愛的大家

嗨嗨,這是我第一次在這裡留言給大家,你們過得如何啊?

我現在在海寧市,天氣很棒,晚上的表演我唱得很不錯,聽眾們看起來聽得很開心,我一切都很順利。

對了,我(想我)不需要再提醒大家說話(用詞)有多重要,在你說出口(、寫下來)之前多想想,因為假使不這樣,經常都會帶來錯誤與料想之外的結果。我們都不想那樣,對吧?

不要跟小孩一樣幼稚地比來比去,不要勾心鬥角地鬥來鬥去,不要計較失去或得到了什麼。我們要往前看,有時候我們會停留片刻去欣賞風景,可是這個世界不會停下來等待我們。所以,我們得持續前進。

這裡是我和你們交流的新平台,我討厭自己聽起來像是一個假裝無所不知的傳教士,所以請不要讓我變成那樣。(眨眼微笑)

對我來說,演藝圈變得更加奇妙了,就像我以前所說過的,我並不真的瞭解每個人所追求的是什麼,可是我應該想出我下一步要做什麼。我從你們那裡得到很多的支持,但我還是得學著去發掘我內在的力量。

要乖哦!

燕姿






不知道13在第3段那串三思而言是不是在暗示著什麼~~~

沒有留言:

張貼留言