2005/11/09

13留言∥time and space

hi,

thanks for all your concern. A few things to rectify.

Dennis was never 'unstable'. He is always very sought after in his field with his expertise and knowledge. He never had a problem with his job. As far as I know, he is definitely a far cry from being 'unstable'.

Relationships are never easy. But money was never an issue nor did it play any part in the deteriorating of the relationship.

I can't really put a finger to what went wrong. But I hope everyone gives us time and space to go through this difficult time.

Dennis was a great guy. And I thank him for all the wonderful memories.

yz

(標題)時間與空間



非常謝謝大家(對我)的關心,(我想)有些事情要在這裡澄清一下。

丹尼斯的工作從來沒有「不安定」過,憑著他的專業技術和知識,他在他的工作領域裡一直是很吃香的,他從來沒有在工作上遇到問題或挫折。就我所知道的,他完全沒有工作不穩定的狀況。

感情的維繫從來都不是很容易的事情,可是在我和丹尼斯之間,金錢從來都不是個問題,也從來沒有對我們的感情有任何負面的影響。

我真的沒辦法明確指出(我們這段感情的發展)到底是哪裡出錯了,可是,我希望大家能給我們時間與空間去度過這段艱難的時光。

丹尼斯真的是個大好人(這三年多來對我真的很好),我很感謝他所帶給我的一切美好回憶。

燕姿

沒有留言:

張貼留言